Marriott-hotelli Tampere-talon viereen

Maailman suurin hotelliketju Marriott International saapuu Suomeen ja avaa loppuvuonna 2019 ensimmäisen hotellinsa Tampere-talon yhteyteen. Hotellin rakennustyöt voivat mahdollisesti aiheuttaa meluhaittoja Muumimuseon ja Tampere-talon asiakkaille. Kulku Tampere-taloon ja Muumimuseoon järjestetään kaikkina aukioloaikoina.

Tampereelle rakennettava hotelli on osa Courtyard by Marriott -hotellibrändiä, joka on suunnattu moderneille liikematkustajille ja perheille. Tampereen Courtyard by Marriott -hotelliin tulee 11 maanpäällistä kerrosta ja 229 hotellihuonetta. Hotelli sijoittuu aivan Tampere-talon viereen, vinottain kohti Kalevantien ja Yliopistonkadun risteystä. Rakentaminen alkaa uuden huoltoliittymän tekemisellä Tampere-talon taakse Viinikankadulta jo helmi-maaliskuussa 2018. Hotellin maarakennustyöt alkanevat toukokuussa. Eniten meluhaittaa saattaa aiheuttaa paalutus, joka tapahtuu touko-elokuussa 2018.

Olemme pahoillamme, jos rakentaminen hankaloittaa museovierailuanne. Tulevaisuudessa Marriott-hotelli on kuitenkin upea majoitusmahdollisuus myös Muumimuseon asiakkaille. Hotellista tulee suora kulku Tampere-taloon käytävän kautta, joten museosta ja Tampere-talon palveluista pääsee nauttimaan todella helposti!